اين تحقيق شامل 50 صفحه بصورت يك فايل word , pdf مي باشد. در اين تحقيق مواردي چون : تعریف مشتری -مشتری مداری - خصوصیات هتل مشتری مدار-نیاز مشتری از دیدگاه کانو - معرفی روشهای جذب مشتری- رضایت مشتری و شاخص های آن - جایگاه مهمان نوازی در هتل های ایران - وظايف مديران مشتری گرا و . امروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدو .
شعبانی مشتری ,تحقيق ,ميهمان نوازي ,مشتري مداري ,مورد مشتري ,مورد مشتري مداري منبع
درباره این سایت